Danas je u Moskvi počeo najveći jesenji sajam prehrambene industrije u zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza – “World Food” i trajaće do 19. septembra. Među izlagačima je, osmi put, i Srbija koju predstavlja 15 kompanija. Proizvodi iz Srbije su izloženi na ukupnoj površini od 227 metara kvadratnih u okviru dva nacionalna štanda: Voće i povrće, gde se predstavljaju kompanije: “AgropromCom”, “Art-Ival”, “BAG”, “Coolfood”, “Frigonais”, “Fruvela”, “Grof of Milutovac”, “Jugprom”, “PIK Južni Banat” i “Primar Tehno”, i Meso i vezane industrije, gde se predstavljaju sledeće kompanije: “Agrimes”, “Beocapra”, “Zlatiborac”, “Carnex” i “Nedeljković”. Cilj nastupa na ovom sajmu je promocija i povećanje izvoza srpske prehrambene industrije na tržište od 140 miliona ljudi, koje 40 posto svojih potreba za hranom zadovoljava iz uvoza (više od 50 posto mesa i mlečnih proizvoda Rusija uvozi). Zahvaljujući Sporazumu o slobodnoj trgovini, Rusija predstavlja veoma značajno izvozno tržište za našu zemlju, na koje je u protekloj godini izvezena roba u vrednosti od blizu milijardu dolara.
Danas je u Moskvi počeo najveći jesenji sajam prehrambene industrije u zemljama bivšeg Sovjetskog Saveza – “World Food” i trajaće do 19. septembra.
Među izlagačima je, osmi put, i Srbija koju predstavlja 15 kompanija. Proizvodi iz Srbije su izloženi na ukupnoj površini od 227 metara kvadratnih u okviru dva nacionalna štanda: Voće i povrće, gde se predstavljaju kompanije: “AgropromCom”, “Art-Ival”, “BAG”, “Coolfood”, “Frigonais”, “Fruvela”, “Grof of Milutovac”, “Jugprom”, “PIK Južni Banat” i “Primar Tehno”, i Meso i vezane industrije, gde se predstavljaju sledeće kompanije: “Agrimes”, “Beocapra”, “Zlatiborac”, “Carnex” i “Nedeljković”.
Cilj nastupa na ovom sajmu je promocija i povećanje izvoza srpske prehrambene industrije na tržište od 140 miliona ljudi, koje 40 posto svojih potreba za hranom zadovoljava iz uvoza (više od 50 posto mesa i mlečnih proizvoda Rusija uvozi). Zahvaljujući Sporazumu o slobodnoj trgovini, Rusija predstavlja veoma značajno izvozno tržište za našu zemlju, na koje je u protekloj godini izvezena roba u vrednosti od blizu milijardu dolara.
Na prošlogodišnjem nastupu 21 domaća kompanija i jedno udruženje su ostvarili oko 1.000 kontakata, a samo za vreme trajanja sajma dogovoreno je više izvoznih poslova u ukupnoj vrednosti od 19,3 miliona evra.
“World Food Moscow” je vodeći međunarodni sajam iz oblasti prehrambene industrije na tržištu Rusije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, koji se već 20 godina održava u Moskvi. U 2012. godini, na površini od približno 62.330 metara kvadratnih svoje proizvode su predstavila 1.602 izlagača iz 69 zemalja. Tokom četiri dana sajam je obišlo 26.336 specijalizovanih kupaca i distributera, koji su za cilj imali pronalazak novih dobavljača. Sajam čini 11 tematskih celina odvojenih po paviljonima - voće i povrće, mleko i mlečni proizvodi, meso i riba, konditorski proizvodi, čaj i kafa i dr.